مقایسه ووکامرس و پرستاشاپ، تفاوت در چیست؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در صورتی‌که قصد راه اندازی مغازه اینترنتی برای کسب و فعالیت خویش دارید و می خواهید به طورجدی وارد  طراحی سایت شرکتی  دنیای تجارت الکترونیکی گردید این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.

ممکن میباشد پیش از قرائت این نوشته ی علمی، محاسبه و مطالعات متعددی درباره‌ی سیستم‌های رئیس محتوای فروشگاهی (CMS) کرده باشید و در غایت بعد از محاسبه نقاط قوت و ضعف آنان به دو سیستم ووکامرس و پرستاشاپ رسیده باشید.

خب! هم اکنون کدام سیستم مدیر محتوا برای کسب و فعالیت اینجانب مطلوب میباشد؟

هر دو CMS عالی و مطمئن میباشند به همین برهان نمی‌اقتدار موفق‌ای را از دربین آنان تعیین کرد. گزینش فی مابین این CMSها بستگی به نوع تجارت الکترونیکی و بضاعت فنی شما داراست.

ما درین نوشته‌ی علمی کوشش داریم سوای جانبداری و صادقانه مقایسه‌ای در میان ووکامرس و پرستاشاپ داشته باشیم تا در غایت شما بتوانید شایسته ترین گزینش را از فی مابین این دو پلتفرم داشته باشید.

ووکامرس چه است؟
ووکامرس اساسا یک افزونه میباشد که بر روی وردپرس نصب می شود و سیستم مدیر محتوای وردپرس را تبدیل به یک دکان اینترنتی می‌نماید.

ووکامرس در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و تا کنون در حالا گسترش میباشد. بعد از تکثیر با محبوبیت متعددی روبرو شد به گونه ای که امروزه شیوه حلی برای کسب و شغل های کوچک و وسیع شده‌است و بخش اعظمی از کسب و عمل‌های الان در عالم بر روی این CMS فعال سازی و اجرا میگردند.


تا همین لحظه‌ای که‌این نوشته‌ی‌علمی درج شده میباشد(سال ۲۰۲۰ میلادی) ۲۸ درصد از یوزرها عالم از دکان ساز ووکامرس استعمال می‌نمایند.

ووکامرس یک پلاگین یا این که افزونه تماما بدون پول و متن گشوده میباشد که گسترش‌دهندگان در سراسر عالم به صورت مداوم در حالا بهبود بخشیدن به‌این پلتفرم می‌باشند؛ در سود می‌قدرت اینگونه اظهار‌کرد که ووکامرس دامنه بزرگ‌ای از تجهیزات و خصوصیت‌های اصلی را در خویش دارااست و هر آنچه از یک پلتفرم تجارت الکترونیک نیاز دارید، در مشت شما قرار می دهد.

پرستاشاپ چه می باشد؟
عمل پرستاشاپ تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوای مهیا به برهه زمانی‌ها پیش از ووکامرس بر میشود. این سیستم رئیس محتوا به طور منحصربه‌فرد و صرفا برای فعال‌ساز‌ی مغازه‌های آنلاین گسترش داده شده‌است. پرستاشاپ در سال ۲۰۰۷ میلادی به طور مجانی منتشر شوید و تاکنون بیش تر از ۳۰۰ هزار دکان آنلاین به وسیله این CMS راه اندازی و اجرا شده‌است.


در حالتی‌که چه پرستاشاپ را می‌قدرت برای هر نوع نیازی سازگار کرد، ولی کارکرد مهم آن برای فعال‌ساز‌ی مغازه‌های اینترنتی میباشد ولی وردپرس انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به پرستاشاپ داراست.

پرستاشاپ یک پلتفرم دیرین میباشد اما امروزه یکی شایسته ترین مورد‌های مغازه ساز آنلاین به شمار می‌رود، از سوی دیگر ووکامرس یک پلتفرم جدیدتر میباشد و محبوبیت بالای آن منجر به وجود داخل شدن رقابتی طاقت فرسا با پرستاشاپ شده‌است.

برای اینکه رقابت دربین ووکامرس و پرستاشاپ دیدنی‌خیس خواهد شد بهتر میباشد نگاهی به تصاویر پایین بیندازیم. تصاویر ذیل درصد معیار کاوش‌ی یوزرها در کلمه و واژه‌‌های Prestashop و Woocammerce و همینطور مقایسه‌ای در میان لغت ها پرستاشاپ و ووکامرس را نشان میدهد (این آمار به وسیله گوگل ترندز در سال ۱۳۹۹ گرفته شده‌است).

همان گونه که مشاهده میکنید واحد سنجش جستجوی واژه و کلمه‌ی ووکامرس به طور تقریب دو برابر پرستاشاپ میباشد و این نشان میدهد که تاکنون ووکامرس از حیث کاوش از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده میباشد.

جستجوی فارسی
جستجوی انگلیسی
به هر اکنون این آمار‌ نباید فقط برهان گزینش‌کننده برای گزینش مغازه اینترنتی شما باشد، پس با ما یاور باشید.

برای نظارت خصوصیت‌ها و کارایی آنان بهتر میباشد با هر دو پلتفرم عمل کرد، علاوه بر این هر دو پلتفرم قابلیت و امکان توسعه و گسترش و افزودن افزونه و نرم افزار‌های مستقر را دارا هستند؛ اما برای بسط‌های خاص و مخصوص هر دو پلتفرم می‌بایست با توسعه و گسترش‌دهنده‌های هر حوزه سخن خواهد شد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: